Na Mazury, Mazury, Mazury...

W Mazurach zakochałam sie 17 lat temu. Była to miłość od pierwszego wejrzenia:) Tą miłością zaraziłam mojego męża (wtedy jeszcze nie-męża). Jeździliśmy pociągiem z trzema przesiadkami, potem autobusem i 1,5 km piechotą z namiotem, plecakami, śpiworami, butlą gazową na plecach. Jako biedne żaczki oszczędzaliśmy każdy grosz, żeby móc pobyć na Mazurach jak najdłużej. I spędzaliśmy tam 2 a nawet 3 tygodnie! To były czasy!!! Teraz możemy pozwolić sobie na wynajęcie domku, jednak ze względu na pracę męża, możemy wyjechać tylko na tydzień. Ale i tak cały rok z utęsknieniem czekam na ten nasz mazurski tydzień. I właśnie jutro się on zacznie. Jutro wyjeżdżamy! Już czuję na twarzy  wiatr od jeziora niosący specyficzny zapach trzcin? ryb? Sama nie wiem. Wiem tylko, że żadne inne jeziora nie pachną tak jak mazurskie.

A to fotka zrobiona rok temu (jez. Święcajty - tam zawsze jeździmy)

Image Hosting by PictureTrail.com

Mam nadzieję, że uda mi się zrobić parę ładnych fotek oddajacych urok tego miejsca, które będę mogła Wam pokazać po powrocie:)))

Jeszcze jeden blog obchodzi wkrótce swe pierwsze urodziny, to Kuferek Loreny. A takie cudne prezenty, własnoręcznie wykonane, Lorena przygotowała na tę okazję:

piątek, 17 lipca 2009, eda-1

• Z cyklu: Mam i ja - Kaktusik:)

Wczoraj otrzymałam przesyłkę o tajemniczym kształcie. Wewnątrz znalazłam, świetnie zabezpieczonego na okoliczność różnych niedogodności pocztowej podróży, kaktu

• Zapraszam na tort:)

Przychodzę dziś z małym poczęstunkiem, a to z takiego powodu, że kolejny kolejny rok mi stuknął... Dziś od rana przyjmuję życzenia, więc nawet trudno napisać mi

• Blogowe różności:)

Kolejne osoby przyznały mi "przyjacielskie wyróżnienia":) Serdecznie za nie dziękuję, a samadalej rozdaję:) Wyróżnienie ode mnie wędruje do: Barbary A

2009/07/17 13:26:52
Wobec tego życzę samych przyjemności:)))
2009/07/17 13:38:04
Samego słoneczka i najcudowniejszych wrażeń z pobytu na Mazurach życzę; ja niestety w tym roku zadowolę się urokiem pobliskich jeziorek i rześkim morskim powietrzem helskiej zatoki:)) Pozdrawiam
2009/07/17 19:49:58
Witam na Mazurach... chociaż nie nad moim jeziorem :(, ale życzę słoneczka i i udanego wypoczynku :)))
2009/07/18 22:32:11
A ja dzisiaj wróciłam z Mazur. Życzę odpoczynku :)))))))))))
2009/07/19 20:45:49
Życzę dużo słoneczka i udanego wypoczynku. Ja właśnie dzisiaj nad ranem wróciłam po dwóch tygodniach nad ukochanym Bałtykiem, a teraz kolejny rok tęsknoty za nim.
fiolqak
2009/07/20 08:50:46
zyczę Ci przyjemnych chwil, duzo słoneczka i naładowania się pozytywnie.Sama wiem co to urlopik nad jeziorkiem i jak trudno Ci będzie wracać- sciskam
2009/07/21 11:08:04
Życzę udanego urlopu :) Pozdrawiam Justyna
anqu
2009/07/22 12:17:41
Pozdrawiam
2009/07/23 15:48:56
Ja też tęsknię za Mazurami:)Dawno tam nie byłam, ale takich miejsc się nie zapomina...Miłego wypoczynku!